مصاحبه آرشیو خبر ها
رؤیاهای دیروزت گاهی می‌توانند دنیایِ امروز تو را شكل دهند

رؤیاهای دیروزت گاهی می‌توانند دنیایِ امروز تو را شكل دهند

می‌گویند رؤیاهای دیروزت گاهی می‌توانند دنیایِ امروز تو را شكل دهند. این فصل نیز تحقق رؤیاهای همیشگی من بود. دوست دارم آنچه در ماه‌های گذشته در زندگی فوتبالی‌ام رخ داد را مرور كنم؛.

 

موفقیت‌ بزرگی كه در یوونتوس به دست آوردم و قهرمانان منحصربه فرد و بزرگی كه در كنارشان بودم، دیدار با رم در هفته دوم سری آ كه لحظه تحقق رؤیایِ فوتبالی‌ام به واقعیت بود؛.

 

صحبت های بالا بخشی از مصاحبه ی فرابوتا، ستاره ی جوان و آینده دار یووه بود. او در ادامه گفت:

 

شبی كه محال است هرگز فراموش كنم، شبـی عزیز و جادویی. شبِ منحصربه فرد حضور در لیگ قهرمانان برای نخستین بار كه با یك پیروزی دلچسب در مجارستان همراه بود.

 

وی افزود:

 

كسب اولین جام با لباس بیانكونری كه همراه با احساسی فوق‌العاده و مسرت‌بخش بود و البته پوشیدن پیراهن تیم زیر 21 ساله‌های آتزوری كه یك هیجان استثنایی بود و با پیروزی دو بر صفر مقابل ایرلند نیز همراه بود. اینها مهم‌ترین لحظات من تا به اینجا بودند؛ تحقق رؤیاهای دیروزم؛ روزهای فراموش‌نشدنی در دوران ورزشی‌ام.

 

او در پایان گفت:

 

این روزها یوونتوس در حال سپری كردن سالی خاص و در عین حال دشوار است. هرچند روزهای پیچیده‌‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم اما تلاش می‌كنیم تمركزمان را از دست ندهیم و گام به گام به هدف و مسیرمان باور داشته باشیم.

 

ارسالی: حامد وحیدی / جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: